maandag 21 augustus 2017

Onze Martin in boekvorm

Het vergde heel wat voeten in de aarde, maar ik heb in de ondertussen bijna twee jaar na de blog niet meteen stilgezeten met alle materiaal dat ik had (en nog niet had) geschreven. Na heel wat schrijf- en denkwerk heb ik alle teksten onderverdeeld in 25 hoofdstukken.



Ik heb er sommige herschreven en bijgevoegd, maar omdat het document in word zowat 176 bladzijden beslaat, is het een hele opgave om alle teksten aandachtig door te nemen. Wie wil mag het manuscript alvast eens bekijken (zie onder). Zie je een typefout? Een grammaticale blunder? Of een inconsistentie naar jaartal/datum of een anekdote die compleet niet klopt?

Stuur gerust naar tim@irite.be en dan pas ik aan!
Wil je de wordversie ontvangen in je mailbox? Laat je mailadres achter en dan zorg ik dat dit in orde komt.

Eenmaal de tekst definitief is doorgenomen en klaar is, giet ik alles in een boek om te laten drukken, samen met heel wat foto's. Eenmaal we zover zijn, laat ik zeker iets meer weten.

Hartelijke dank,

TG


Geen opmerkingen:

Een reactie posten