vrijdag 24 oktober 2014

I'm only sleeping

Weekend! Anno 2014 als werkende mens en vader van een kleine bengel worden de weekendavonden veelal gevuld thuis voor de buis en vanaf nu onder het dekentje. Heerlijk!

Maar lichtjaren terug stonden deze avonden garant voor jeugdhuis Quo Vadis en andere. Ik woonde samen met pappie en mijn broer Japie onder 1 dak, en het gebeurde vaak dat toen ik 's nachts thuiskwam, ik zelfs de eerste vogel was die in het nest was geland. 

Ofwel was pappie Martin de eerste thuis en was onderstaand fragment wel wekelijkse kost.

Mijn vader had vele talenten, maar één ervan was toch om zonder problemen overal en in gelijk welke positie in slaap te vallen. 

Hou deze blog in de gaten, en je zal nog een boel voorbeelden tegenkomen!

Prettig weekend

TG



Geen opmerkingen:

Een reactie posten