vrijdag 8 mei 2015

Chef Martin

Ik had al meegegeven dat onze Martin de chef van dienst was als het op côte à l'ossen bakken aankwam. Hij kon dat eerlijk gezegd wel goed. Ik herinner me zelfs een keer dat hij chef van dienst was op kerstavond, en dat hij dan de bbq in gang stak om côte à l'os te doen midden in de winter. Ik vermoed dat het kerst 2003 ofzo was.

Zijn geheim? Zoveel minuten op de ene kant laten bakken, en dan zoveel op de andere. Ik herinner me de exacte minuten niet, maar hij was er wel krak in. Hij combineerde bakken zonder moeite met gezellig aperitieven. Terwijl hij zijn bbq-schort aan had.

Dat moet nogal een zicht geweest zijn?

Eigenlijk wel. Gelukkig hebben we nog enkele plaatjes van het gebeuren!

TG


Eéntje uit 2003 (denk ik) waarbij we achteraf nog wat gephotoshopped hebben. 


Eéntje uit 2010 waarbij nonkel Luc onze Chef een handje helpt met zijn schort!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten