maandag 11 mei 2015

Martin zijn schatjes

Nee, we gaan deze week pa zijn liefjes niet in de kijker zetten. We gaan letterlijk in zijn schatkist duiken. Te zeggen: ik dook eerder al in zijn computerarchieven om er heel wat leuke foto's en video's terug te vinden. Dit weekend was ik bezig met het kuisen van mijn garage en daar heb ik ook heel wat souvenirs van pa terug gevonden.

- een pijp
- voetbalshirts
- een vlaggencollectie
- aandenkens van reizen
- medailles
- kledingstukken
- een schoolagenda van 1970
- ...

Ik voelde me net Indiana Jones die een fantastische schat heeft veroverd. Gelukkig kwam er geen hinderlaag op me af, enkel een zweem nostalgie.

Hou de blog in de gaten en dan gaan we deze week eens samen in de schatkist kijken.

Aarrrgh matey,

TG

Deze Canadese vlag is alvast één van de vele vlaggen uit pa zijn collectie. 
En ook één van de vele schatten die ik terugvond door op te kuisen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten