maandag 4 mei 2015

Tradities

Vandaag een oude traditie verder gezet. Ik had je al verteld dat onze pa en zijn schoonbroer Luc mij waren gaan aangeven in het Stadhuis in Kortrijk. En dat daarna een passage aan de Raadskelder volgde. Ik geloof dat ze toen een traditie hielden van baby's samen aan te geven bij de burgerlijke stand.

Sinds de geboorte van Artuur heb ik de traditie verder gezet met mijn vrienden Stefaan en Pieter. Toen trokken we in 2012 samen naar Kortrijk om mijn zoon als Artuur Martin Ann Ghillemyn in te schrijven in de Burgerlijke stand. 

Op vrijdag 24 april werden Pieter en zijn vrouw Els papa en mama van een dochter Ime. En vandaag trokken we met zijn drie naar Kortrijk! Om Ime in te schrijven, en uiteraard om te klinken op de gezondheid van de kleine prinses. 

In juli gaan we nog een keer, want dan geven we het kindje van onze vriend Stefaan en zijn vrouw Maaike aan!

TG



Geen opmerkingen:

Een reactie posten