zaterdag 20 december 2014

Hiep hiep x 2

Vandaag een dubbele happy birthday, want zowel mijn tante Annie als haar schoondochter/en mijn nicht Ayat zijn jarig!

Tante Annie is de oudste zus van mijn pappie Martin en oma van onze kornuiten Océane en Zian. Océane en Zian zijn de spruiten van mijn neef Tjorven, die we ondertussen via deze blog al kennen als Tjommetje. Broer en zus zijn de allereerste achterkleinkinderen van meme Agnès, en de enige die ook effectief kunnen vertellen dat zij ook aan tafel bij "meme Jeske" hebben gezeten en op de koer hebben gespeeld.

Zian, die we ook al kennen als de biloute van de familie, is ook de zoon van mijn jarige nicht Ayat. Ayat is trouwens  een genie op het gebied van nagel styling! Voor de dames onder mijn bloglezers: als jullie nog op zoek zijn naar een origineel kerstcadeau of de nodige styling voor de eindejaarsfeesten, één adres--> http://www.alphanails.be

Als verjaardagscadeau vandaag alvast een foto van broer en zus. Maar dan van jaren geleden.

TG














Geen opmerkingen:

Een reactie posten