donderdag 25 december 2014

Still loving you

Vandaag ben ik wat laat met de blogpost, maar het motto blijft: beter laat dan nooit!

Ik heb mijn brein gepijnigd om specifieke onderwerpen voor vandaag te vinden. Potentiële berichten waren: "Kerstgesnurk" en "Winterslaap" maar op het einde ben ik ik toch overstag gegaan voor "Still Loving You", een nummer van Tom Robinson. Ik zat net voor de tv aan het genieten van wat muziek met mijn "kerstbuit" van de dag: een bak streekbier, pantoffels en een pyjama. In deze heerlijke setting weerklonk bovenstaand nummer door de boxen, en ik was verkocht.

Vandaag wil ik daarom graag eens een nummer posten van één van de belangrijkste artiesten in mijn en ook pa zijn leven: Tom Robinson. De artiest, waarvan ik een deel van de lyrics uit één van zijn nummers als titel van deze blogpagina heb gebruikt, zijnde het nummer "Martin".

Ik heb me voorgenomen om een jaar lang, elke dag opnieuw, een blogpost over pappie te schrijven. En dat voornemen wil ik volhouden. Een jaar vol mooie herinneringen over pa voor al wie hem zo hard mist. Positieve herinneringen, want met negatieve maak je niemand zijn dag vrolijk.

Er zullen er dus de komende tijd nog een pak blogberichten volgen. En zeker ook over Tom Robinson. Daarom op deze kerst mijn allereerste blogpost over Tom en mijn favoriete nummer van hem. Je vindt het onder de foto met mijn kerstoutfit.

Slaapwel  en tot blogs.

TG





Geen opmerkingen:

Een reactie posten