woensdag 31 december 2014

Oudejaarsavond voor Moorseelse jeugd in 1981

We zijn aan de allerlaatste loodjes bezig van 2014. Het is een cliché, maar hoe ouder je wordt, hoe vlugger de jaren voorbij vliegen. En hoe minder je ook tegen uitgaan kan. Ik toch.

Jaren geleden kon ik nog tot de ochtendstond in JH Quo Vadis vertoeven of in een fuif in de Cerf. Nu ben ik al blij dat ik rond 0u00 nog wakker ben.

Maar we vieren met vrienden, en dat wordt plezant. Zoals ook pa deed in de gemeentelijke basisschool in Moorsele. Ik vond in zijn archieven deze foto terug van oudejaar 1981 (zo staat op het bestand te lezen.) met de "Moorseelse jeugd". Een schoolbord vol nieuwjaarswensen. Het is eens iets anders!

Als ik me niet vergis staat hij er samen met zijn vrienden Danny Demely, Vincent Bonte en Henk Troost op. In 1981 was hij 21 jaar oud. Nog 4 jaar tot ik er was en dus nog volop tijd om weg te gaan en te feesten. Dat zal ook een feestje tot gat in de nacht zijn geweest. Gelukkig moest hij niet ver.

Hou jullie goed, prettige feesten en tot volgend jaar!!

TG


Geen opmerkingen:

Een reactie posten