zaterdag 3 januari 2015

Robbe Ghillemyn

Gisteren was een dag waarop opa Martin enorm fier zou zijn geweest. Om 12u20 2 januari 2015 werd zijn vierde kleinkind geboren: Robbe. Robbe is papa's tweede kleinzoon en dus het tweede baasje die onze familienaam kan verder zetten. Bovendien is alles weer in evenwicht want na Ella en Lou, is er eindelijk wat mannelijk tegengewicht voor onze Artuur.

Best spannend, want ik had al zo'n ferm vermoeden dat het gisteren prijs zou zijn! Ik had nog net geen blogbericht op voorhand geschreven. Het was natuurlijk wachten op het geslacht van de kleine Ghillemyn. De bevalling was op voorhand gepland, en de kans was enorm groot dat het een vrijdag zou worden. Na vrijdag 19 en 26 december zonder verlossend telefoontje, wees alles er naar uit dat er vrijdag 2 januari heuglijk nieuws zou komen. Toen gisterenmiddag mijn telefoon rinkelde en ik de naam van mijn broer zag staan, wist ik dat het zover was.

2 januari, en meteen een mooie start van het jaar. En 4 kleinkinderen al voor onze Martin! Je zou voor minder een traantje wegpinken. Van verdriet maar zeker ook van vreugde!

Nonkel Tim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten