zondag 8 maart 2015

Castaway: Blood brother

Vandaag sluiten we de Castaway week af met pa zijn favoriete Tom Robinson-nummer. Eéntje die hij eigenlijk pas leerde kennen op de Castaway Party in Berlare in 2006. Ik had eerder deze week al verteld dat dit concert wat geïmproviseerd was omdat gitarist Adam Philips in laatste instantie er niet bij kon zijn.

Lee Griffiths en Tom Robinson verzorgden een akoestische set en dat was een dijk van een optreden. Blood brother zat ertussen en pa vroeg nadien of ik het nummer kende. Als grote fan had ik uiteraard een cd liggen waar de track opstaat, nml. Living in a Boomtime. Een cd die ik had besteld in een klein winkeltje in Gent.

Ik sluit er graag deze week in het kader van Tom Robinson mee af, maar hij komt zeker nog eens terug, want aan de man en pa zijn er nog een boel leuke herinneringen gekoppeld die ik graag eens deel.

TG

Geen opmerkingen:

Een reactie posten