vrijdag 6 maart 2015

Vijftig tinten Martin

Vandaag zou pa 55 jaar zijn geworden. Maar helaas is de teller voorgoed blijven stilstaan op 50. Op zijn 50ste verjaardag verrasten we hem met een collage gebaseerd op de cover van het album Sergeant Peppers Lonely Hearts Club Band van The Beatles. Daar stonden foto's in vanuit zijn hele leven. En we zongen "Birthday" van the Fab4 toen hij naar binnen kwam.

Speciaal voor zijn 55ste verjaardag heb ik een collage gemaakt, maar deze keer in videovorm. De soundtrack is het nummer Fifty van Tom Robinson. Ik weet dat pa dit naar aanloop van zijn 50ste birthday vaak liep te zingen, en hij vroeg me een live versie van het nummer, waarbij Tom Robinson aangekondigd werd door een presentator, te bewerken zodat niet Tom maar pa zou aangekondigd worden. Die zou hij dan op de wereld loslaten toen hij 50 werd.

Ik heb die audiofile niet meer teruggevonden, maar wel 50 foto's van Martin die 50 tinten van hem in beeld brengen. Zoals je zal zien heeft hij heel wat looks gehad!

Happy birthday pappie, en ik zal Tom deze avond de groeten doen!

TG


Geen opmerkingen:

Een reactie posten