vrijdag 13 maart 2015

Verhaal achter de foto

Pa die kon soms boos worden op de kranten. "Wat voor pessimistische rommel schrijven die allemaal. Je zou er ongelukkig van worden". En dat was zoveel jaar terug. Anno 2015 is het eigenlijk niet veel beter gesteld met de nieuwsberichtgeving. Je mag geen krant openslaan of je wordt depressief. Zeker als je in België woont.

Thuis hadden we een abonnement op het Nieuwsblad en later De Morgen. En eigenlijk las ik maar de weekendedities. En de sportbijlagen als de koers er aan kwam. Ook nu nog haal ik enkel de krant in het weekend. Actualiteit sla ik over.

In de week zit ik meestal online en zie ik heel wat nieuws passeren via sociale media enzo. Maar alles wat met politiek enzo te maken heeft laat ik gerust.

Een nieuwssite die mij wel kan bekoren is Newsmonkey.be. Moet je zeker ook eens bezoeken. Een magnifieke online site met niets anders dan leuke weetjes, feitjes ... Een site waar je wél vrolijk van wordt!

Eén van hun berichten ging over onnozele foto's waar ze graag eens het verhaal zouden achter willen weten. Je moet ze maar eens bekijken: foto's met verhaal. Gewoon te gek voor woorden!

Eéntje die er niet op zou misstaan is deze hieronder. Ik heb deze vandaag van mijn ma gekregen. Het is er één van pa die zich klaarmaakt voor het trouwfeest van mijn nonkel Steven en tante Francesca.

Ik weet bij god niet wat hem bezield heeft om zo te poseren. Ik hoop alleen dat hij zo niet naar de trouw is geweest!

TG


Geen opmerkingen:

Een reactie posten