donderdag 23 juli 2015

Handtekeningen

Iedereen heeft wel een soort afwijking of kleine 'tic'. Mijne is handtekeningen zetten. Ik mag geen balpen of iets van papier in de buurt hebben of ik zet wel ergens mijn krabbel. Misschien is het een stiekeme droom om een beroemdheid te worden en dan overal handtekeningen uit te delen. Al betwijfel ik het. Ik denk dat een leven in de schijnwerpers niet meteen aan mij is besteed.

Die afwijking heb ik overduidelijk van onze Martin. Want ook die zette te pa en te onpas zijn krabbels op blaadjes papier, bierviltjes, .... Zelfs nu vind ik nog steeds boeken en andere met zijn gekrabbel. Soms meerdere keren onder elkaar. Precies zoals ik dat ook doe.

Wie ons dus ooit in de luren zou willen leggen, kan éénvoudig weg een contract laten rondslingeren. Wie weet krabbel ik er zonder te weten wel iets onder, uit pure gewoonte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten