maandag 2 februari 2015

Laatste cadeau

5 jaar terug was ik 24 en werd ik de dag nadien 25. De helft van mijn vader, want die werd op 6 maart 2010 50. Morgen ben ik er 30 maar pa wordt er volgende maand helaas geen 55. De teller is voor altijd op 50 blijven staan.

In zijn riante fotoarchieven vond ik een foto terug die op 2 februari 2010 om 22u31 werd genomen. Hij had mijn cadeau voor de dag nadien klaargezet. Een mix van allerlei gekke cadeaus. Had hij in 2003 nog voor een verrassing gezorgd, dan was dat in 2010 zeker het geval. Toen ik 's morgens opstond, en de keuken binnenliep vond ik de pakjes die je op onderstaande foto kan zien.

Twee maskers: Een boos en een vrolijk, het boek SOS Sex van Goedele Liekens en een kaartje. Er zaten ook flessen bier bij, maar deze kan je niet zien omdat ze onder de maskers zitten.

De maskers waren als wijze van grap.
"Kijk Timmie, een lachend gezicht zodat je eindelijk eens een vrolijk gezicht zou opzetten, en een boos gezicht, omdat je eens kan afwisselen. We zien altijd hetzelfde. En een sexboekje van Goedele, altijd nuttig niet?"

Hij straalde van pret vanwege zijn "grap".

De maskers heb ik ergens in de kast opgeborgen, de flessen bier zijn wellicht allang uit en het sexboek van Goedele had ik zelfs al, dus nu heb ik twee exemplaren ervan. Maar ze werken wel, getuige zijn kleinzoon die ik heb geproduceerd met Goedeles tips.

Ziezo, mijn laatste blogbericht als 20-er. Het 110e trouwens!!
Vanaf morgen berichten uit de pen van een 30-jarige. Iets matuurder (niet masturbeer zoals hier eerder stond, damn you autocorrect!!) en wijzer, .....
Helemaal niet! We blijven jong!

Nu nog even een aperitiefje inzetten.

Schol

TG



Geen opmerkingen:

Een reactie posten