vrijdag 20 februari 2015

Uit Martins platenkast: Song for whoever

De plaatjes uit pa's platenkast deze week komen overwegend uit Engeland. Ook deze van vandaag. Het gaat om de cd "Carrying on up the Charts" van The Beautiful South. Een soort best off van die band uit 1994.

Pa had die cd cadeau gekregen van zijn vriend en collega Dave, over wie ik zal eens vertelde vorig jaar rond kerst. Dave stuurt ons namelijk nog elk jaar een kaartje. Ik heb trouwens nog een foto van Dave en pa teruggevonden van die keer dat we bij hem logeerden in Engeland. Best mogelijk dat we net de "poetiebillen" hadden gegeten aan de tafel te zien. Ik heb de foto hieronder geplaatst.

Het nummer voor vandaag vind je eronder. Het is het openingsnummer van die cd, "Song for Whoever". Ik had de plaat deze week in mijn auto opgelegd ter voorbereiding van deze week uit Martins platenkast. Ik kan na al die jaren die nummers nog steeds meezingen en met plezier terugdenken aan Dave en pa.

TG





Geen opmerkingen:

Een reactie posten