donderdag 12 februari 2015

Mus

Ik heb gezien dat sommige blogberichten van mij wel een epistel lijken. Ik zou soms gewoonweg pagina's vol kunnen typen over mijn pa en meme. En misschien doe ik dat wel. Als deze blog stopt, wil ik zeker een nieuwe lanceren met verzonnen verhalen of zelfs een boek over pa zijn (fictieve) jeugdjaren. Alle anekdotes over pa zijn jeugd en Moorsele van de jaren '60 zijn zeker welgekomen!

Maar vandaag voorzie ik geen lange tekst. Integendeel. Ik werd enorm geraakt door een video die een zeer goede vriendin van pa heeft gedeeld op Facebook. Een filmpje dat niet veel woorden nodig heeft, behalve deze:

Zorg voor je ouders, en geniet ervan zolang ze er zijn. Zoals mijn grote held Charles Bukowski het schreef:

"The days run away like wild horses over the hills".



Geen opmerkingen:

Een reactie posten