maandag 3 november 2014

De Planckaerts aflevering 2: Eddy verveelt zich

Vandaag de tweede aflevering van de Planckaerts waarin Eddy zich enorm verveelt en niet weet wat gedaan.

Ik herinner nog dat ik ooit de opmerking kreeg van een vriendin:
"Gaat jouw vader echt alleen naar de bioscoop?"
"Euh, wie zou alles dan filmen?"
"Ah, juist ja".

Om maar mee te geven dat sommigen de Planckaerts als geloofwaardige serie begonnen te beschouwen! En na deze aflevering begon het wel te leven. Ik herinner met dat pa van zijn stamkroeg kwam en me wist te vertellen dat quasi iedereen hem met "Eddy" begon aan te spreken. Ook mijn broer en zijn vriendin kregen vaak de vraag of zij wel iets anders deden dan voortdurend koken.

Aflevering 2 werd trouwens in één dag ingeblikt. Ik filmde een hele dag lang alles wat er rond mij gebeurde en 's avonds begon ik dan te zoeken of er toch ergens een verhaallijn te vinden was en in een mum van tijd was de montage klaar. Ik denk dat de makers van de echte "De Planckaerts" waarschijnlijk dezelfde methode hanteerden.

Volgende week aflevering 3 waar Eddy zich van zijn barmhartigste kant toont.

TG


Geen opmerkingen:

Een reactie posten