vrijdag 5 juni 2015

IRET bvba

Ik vertelde al dat pa, nadat was afgestudeerd, verschillende jobs had uitgeoefend. Op zekere dag besloot hij zich aan te bieden bij de infraroodfirma Agema om die te vertegenwoordigen in de Benelux. Het begin van zijn carrière als verkoper.

Dat betekende ook dat pa een zelfstandig statuut moest hebben. Daarom richtte hij in XX zijn eigen bvba op en doopt die IRET. Omdat pa alleen was, had hij voor de oprichting nog vennoten nodig. Enzo belandden ook mijn ma en mijn tante Christa in de registers.

IRET begon als coöperatieve vennootschap op 1 oktober 1989 en werd op 7 mei 1993 een bvba. Iret bestond zo'n 22 jaar, van 1989 tot 2011. In totaal kende de bvba twee zaakvoerders: pa en ikzelf. Ik volgde pa op nadat hij in 2010 overleed. Ik volgde zijn paperassen op (zeg maar jungle) en verzorgde de contacten met de boekhouder. Voor de rest heb ik geen enkele infraroodcamera verkocht. Een job als verkoper is niet echt aan mij besteed. Daarom werd de bvba dan ook opgedoekt.

In september 2011 hield IRET op te bestaan en werd dit hoofdstuk definitief afgesloten.

TG




Geen opmerkingen:

Een reactie posten